maanantai 12. toukokuuta 2014

IHAN OIKEESTI 12.5.14

Siis vittu jos te tiiätte kuka mä oon niin ei sitä tarttee kaikkialla kuuluttaa.
Ei kokoajan tarvii olla joka paikassa silleen et vittu ku oot idiootti, tai hehehee BabyWolf vähän on nolo....... et jos te oikeasti tiiätte kuka mä oon niin pitäkää se vaan ihan omana tietonanne....... se vaan on niin helvetin ärsyttävää..... en mäkään tuu kaikille silleen et oot iha vitun idiootti ja nolo ku teet jotain, niinku esim. kirjotat blogia......... sitä vaan tarvii kaikille kuuluttaa!!!!!!!!!!!!
XCXCXCXC
Ja jos oikeasti tarvii tulla nauramaan niin mieluummin voit tehdä sen ihan päin näköö...... mutta ei kiitos et kaikki näkee! .........
mutta siis oikeesti VITTU!!!!!!!!!!!!!!!
Kohta mä varmaan hyppään katolta ja kuolen nii sitten voitte ihan vapaasti tulla nauraa niin paljon ku huvittaa..... mutta se ei vittu vaan oo hauskaa ku kaikki tulee nauramaan sille mitä mä teen..... KIITOS! XCXC
JA JOS MÄ VIELÄ KUULEN ET JOKU KUULUTTAA MUN YKSITYISASIOITA NII VITTU TEILLE KÄY HUONOSTI!!!!!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti