perjantai 26. syyskuuta 2014

       Moi kaikille taas pitkästä aikaa! Oli nyt ihan pakko kirjoittaa kun tuli sellainen 'fiilis'.
Halusin vaan kysyä et mitä mieltä ootte kiusaamisesta?
Koska mä en tykkää siitä sitten ollenkaan!!! Tänäänki tuli sellainen tilanne nimeltämainitsemattomien henkilöiden kanssa. Istuin tälleen näin siinä kaverin kanssa ja sitten siinä pari tuttua tyyppiä pelaa jalkapalloa ja ihan tahalleen potkii pallon mun kaveria päin, ja vielä nauraa kaupanpäälle. Menin sitten ja kysyin että 'onko ihan pakko?' ja 'tiiätkö kuinka lapsellista toi on?'. Tyyppi siinä meni sitten hetkeksi ihan hiljaseks eikä minun tietääkseni potkinut sitä palloa enää sinne minun kaveriani päin. Jos tunnette tämän samaisen "kiusaajan" josta minä tällä hetkellä puhun, niin käykääpä kysymässä siltä että 'ajatteleppa miltä susta tuntuisi jos sua kiusattais.' ja muistakaa sanoo sille että jos mä toiste nään sen kiusaamassa mun "kaveria" niin en kysy iteltäni kahdesti että lyönkö vai en!

       Toinen asia taas oli se että ootteko koskaan ajatellut että kaikki ihmiset käyttäytyy eri tavalla kaveriporukassa ku keskenään. Suurella osalla ihmisistä on sellainen ongelma että ne alkaa esittää erilaista kun ne oikeesti on..... Siis mä kysyn, että eikö vois kaikkien kanssa vaan OLLA OMA ITSESI!?

      Eli mäpä annan teille haasteen! Koittakaa olla OMA ITSENNE, edes viikon ajan kaikkien seurassa.

      (Mulla ei ollut tarkoitus loukata kenenkään tunteita, mutta mä vaan kerroin asiat niinkuin ne on.)

     
                                                                                                            ~BabyWolf~

                                ~Roses are red, Violets are blue,
                                  All i ask for you, is just you to
                                  be TRUE YOU!~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti